לעמוד במקום היא הדרך המהירה ביותר לנוע אחורה בעולם של שינויים תכופים.

post01

Born To Change - Chapter one : Warby Parker Part one

בסדרת הפוסטים Born To Change יצאתי למסע בעקבות היזמים והחברות ששינו את התעשייה שלהם, ולפעמים את המפה העסקית כולה. זהו סיפורם של ארבע בוגרי MBA ששאלו את השאלות הנכונות בזמן הנכון. עם קורטוב של מזל והרבה נחישות הם הפכו ל Game Changers, וזכו להפוך את המודל העסקי שלהם לסטנדרט בתעשייה, כזה שגורם ל יזמים רבים לשאול את עצמם "איך אני לא חשבתי על זה ?". פרק ראשון – חלק ראשון : המהפכה של Warby Parker.
post01

האם אתם מעריכים נכון את ה First Party דאטה שברשותכם ?

ריבוי הערוצים והשימוש הגובר באלו הדיגיטליים היא מציאות ארגונית שכולם יודעים לדקלם, אך עדיין מאט מאד מנהלים משכילים לנצל את טביעות האצבע הדיגיטליות שהערוצים החדשים מייצרים כדי לשפר את חווית הלקוח וסומכים בעיקר על הניסיון שנצבר, האינטואיציה ותחושת הבטן שלהם. האם אתם יודעים להעריך ולהשתמש בנתונים אודות הלקוחות שלכם בארגון ?
post01

תפקידיו השונים של השיווק בארגון הדיגיטלי.

השיווק הדיגיטלי השתנה בצורה משמעותית. מפריסה של באנרים באתרי אינטרנט נדרש כיום השיווק לייצר ביקושים מדויקים לשירותים ולמוצרים השונים של החברה, לנהל את התנועה אל ובתוך אתרי הסחר הדיגיטלי, לדאוג לחווית לקוח רציפה במגעים השונים, לספר את הסיפור המותגי באופן אחיד בערוצים שונים וכמובן לייצר שיח פרסונלי עם אוכלוסיות רבות ומדויקות באמצעות אוטומציה ודאטה. באיזה שלב ארגון השיווק שלכם נמצא, הצצה לאבולוציה השיווקית לצד ההתפתחות הדיגיטלית של הארגון בפוסט הבא.
post01

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית 2018 – חלק א.

זו השנה החמישית שבראיין סוליס מפרסם את דוח מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית, אחד הדוחות המקיפים שאני מכיר בתחום ויש הרבה כאלו. כמו בכל שנה החל מ 2014 אני מסקר את הדוח שלהערכתי מצליח לסמן בצורה מוצלחת את המגמות המרכזיות של הטרנספורמציה הדיגיטלית כחלק מהמהפכה שכולנו חויים בארגון ובבית.
post01

10 ימים של טרנספורמציה דיגיטלית ביפן.

מרחוק טוקיו נראית כמו עוד מטרופולין אורבני עמוס, אבל מקרוב הסיפור שונה לחלוטין. טוקיו היא עיר של ניגודים. מצד אחד כמות מרשימה של טכנולוגיה מפוזרת בכל פינה, מן הצד השני ארגונים מאוד מסורתיים ונוקשים שמחפשים את השביל במסע הדיגיטלי. אני רחוק מלהיות מומחה גדול לתרבות היפנית, ובכל זאת להלן נקודת המבט שלי ממסע בן 10 ימים בחברת מנהלי פעילות מועדון סמנכלי הדיגיטל ביפן.
post01

Digital Transformation Change Management

בואו נודה על האמת, אנחנו מבינים טוב יותר מהי טרנספורמציה דיגיטלית אבל הדרך לשם חמקמקה ומורכבת. מנהלים רבים ויתרו על האסטרטגיההדיגיטלית לטובת טקטיקות דיגיטליות מתוך מחשבה שבסוף זה יוביל אותם ליעד הנכסף. אך בין אם זו אסטרטגיה או אוסף של שינויים טקטיים, שינויים צריך לנהל, וטרנספורמציה דיגיטלית היא השינוי ב ה' הידיעה.
post01

בינה מלאכותית (AI) בחזית חווית הלקוח.

שני כוחות מנוגדים מאפיינים את התקופה האחרונה, ההבנה העמוקה שפרסונליזציה וחוויית לקוח מובילים את ההתפתחות הארגונית לצד אתגר משמעותי לקיים אותם בסביבה העסקית. בתוך המתח הזה הופכת הבינה המלאכותית (AI) לכלי משמעותי אשר מהווה קפיצת מדרגה ביכולת הארגונית לספק ללקוחות חוייה משופרת ומשמעותית.
post01

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2017 – חלק ב'.

סגירת חוב !! בהמשך לפוסט שכתבתי טרם ועידת הCDO CLUB IL בנובמבר, המשך סקירה של דוח מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2107 שפורסם על ידי בראיין סוליס וקבוצת Altimeter. להלן תובנות שלי מתוך קריאת הדוח, והשוואה למצב הטרנספורמציה בארץ בהמשך לשיחה שקיימתי עם בראיין סוליס לפני הגעתו לכנס בארץ.
post01

תפקידו של המנכ"ל בטרנספורמציה הדיגיטלית.

הרבה מאד הרצאות ופאנלים מצויינים היו בכנס, אחד החשובים מבחנתי, היה פאנל המנכ"לים. הקלישאה הכל כך נכונה של 2016-2017 היא שטרנספורמציה דיגיטלית לא ניתן להוביל ללא מעורבות ישירה של המנכ"ל/ית בארגון. ואכן מי שמבין את המשמעות העמוקה של השינוי, יודע שמעורבות בכירה חיונית להצלחת התהליך. מקבץ התובנות הבא הוא חלק מהדברים שנאמרו על הבמה ובשיחות ההכנה לקראת הפאנל בכנס.
post01

מערבות דיגיטלית, השלב הבא במסע הלקוח.

עד לפני מספר שנים מותגים עבדו במודל פשוט של שיווק להמונים, הרעיון היה פשוט כפי שהוא נשמע, להציג לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים (שיווק להמונים) את אותו המוצר או השירות (ייצור המוני). במודל זה ללקוח הקצה היה תפקיד בינארי ופאסיבי : לרכוש או לא לרכוש. אלא שבשנים האחרונות המהפכה הדיגיטלית משנה את כללי המשחק. כיצד הופכים לקוחות למעורבים בעידן הדיגיטלי.
תגים: